Esra76 valla bizimki 14 aylık beşikte sallayarak uyutuyorum sabah 6.30 - 7 arası kalkıyor tekrar 10 da yatıp 11 de kaldırıyorum son 3 de yatıyor 4 de kaldırıyorum gündüz uykusu 2 saat oluyor bende artık sallayarak değilde yanına uzanayimo uyuya kalsın istiyorum nasıl olacak bilemedim gece uyuyor mu peki