Eylül de işe başlamayı düşünüyorum beneğim 7aylık olmuş olacak. Sorun şu, Sanki bir tek ben uyutabiliyormuşum bir ben susturabiliyormuşum gibi geliyor😖 nasıl bırakacağım?birde emziriyorum ve de genelde benden başkasını da biraz yabancılıyor. Sizler nasıl bıraktınız?ben 2 saate bir her mızmızlandığında biliyorum aç olmasa da meme veriyordum rahatlıyordu ben yokken nasıl olacak?tecrübelerinizi bekliyorum🥲stres yaptım şimdiden