İzmir’de yaşıyorum ve yaklaşık 2-3 haftadır atlet giydirmiyorum. Zaten bezleri var bir de, çok bunalıyor kuzucuk. Bir yerde okumuştum, yazın siz nasıl giyiniyorsanız bebeğinizi de öyle giydirin; kışın da sizden bir ince fazla olacak şekilde giydirin diyordu. Antalya’da giydirmeye hiç gerek yok bence :)