Benim bebegim suan 2 bucuk aylık bu zamana kadar aşırı gazli ve kolik bebek demiştik cok aşırı ağlıyordu.. 15 gun once kusma basladi aşırı şekilde serum aldık hatta sebepsiz ates bile yapti tahliller temizdi falan derken cocuk gastroenterolojisine gittik bebegimde süt alerjisi yada coklu besin allerjisi var dedi ve aminoasit bazli ozel mama basladik.. o kadar farketti ki kusma zaten bitti bebegim gülüyor uyuyor Allahima şükür.. bunu kontrol ettir mutlaka doktora git tahlil iste bunca zaman boşuna aci çekmiş yavrum