Bkttduha Arkadaşlar 2ay 19 günlük bebeğim var çok hızlı nefes alıp veriyor normal mi yoksa bi sıkıntı mı var sizinkiler nasıl birde 36 haftalık doğdu ciğer geliştirici falan yapıldı ama acaba bi sıkıntı mı var diyorum
zeynepduha Bkttduha aynı benim kızım 2 ay 9 günlük 36.haftada doğdu ciğer geliştirici iğne yapıldı son günlerde o da çok hızlı nefes alıp veriyor
Bkttduha zeynepduha ilk zamanlarda yok muydu canım benimki doğduğundan beri böyle ama şu ara büyüdüğünden midir nedir daha da hissedilir durumda
zeynepduha Bkttduha bu kadar değildi canım gerçi 2.ay kontrolünde dr sorun olsaydı söylerdi bence 🤷🏼♀️