Anne4 kizlar kuaforde organik boya yokmus. ama boyatmamda lazim sacimi. kac saat sur vermiyim. sagip dokcem. kac saat vermemeliyim peki??
Mariposa Anne4 çoğu kuaför boyamıyor emziren annelerin saçını. Kaç saat beklemek lazım onu da bilmiyorum ama niye boyatmam lazım dediniz onu anlamadım çok mu aceleydi
Tugcecakir Anne4 valla canım ben emziren bir anneyim saçımıda gayet normal boyuyorum süte geçicek diye birşey yok ki bunun bilimsel açıdanda tespit edilmiş birşeyi yok ve doktorumda boyuyabilirisn bir sıkıntı olmaz dedi.
Mom120 Tugcecakir bu konular netlesmis konular degil. Bir doktor boyama diyip süte geciyor arastirma var derken digeri boyat süte gecmiyor diyor. En iyisi uzak durmak bence netlesmemis konulardan
Mom120 Anne4 boyatmayin cok beyaziniz varsa da organik boyaya da güveniyorsaniz o boyadan olan bi yerde boyatin