1 ay 22 günlük olduk Doğumdan 15 gün sonra kanama bitti tamamen 38 günlükken adet gibi başladı 9 gün yoğun oldu bitti dedim ilk adet gibi düşündüm şimdi ara ara pıhtı gibi değişik geliyor 40 kontrol gitmedim ( sezeryan oldum ) normal mi
Birde 40 çıkınca hemen hamile kalınmaz değilmi geri çekilme ile korunuyoruz suanlık ama 1 haftadır mide bulantısı bas donmem var ben yorgunluk diyorum kesin öyledir değil mi morale ihtiyacım var 😄😄😄