Kızlar kızımın dün geceden beri ateşi var düşüyor geri çıkıyor en fazla 38.5 u gördük. Sadece kafası ve koltuk altları ateşli vücut sıcaklığı normal Dün 6. Ay aşısını oldu birde diş çıkarma dönemindeyiz ikisi birleşti sanırım fitil, calpol ve soğuk uyguylama yapıyorum şuan 37 ateşi. Aşıdan sonra böyle uzun ateş sürermi? Tekrar çıkarsa hastaneye götürcem inşallah çıkmaz 😞