gokkusunannesi keşke hiç narkoz almasa daha küçük bizde pazartesi günü yaptırdık 3 ay 12 günlük bebeğim iğneyle uyuşturdu ilk iğne olurken ağladı eve sünnetçi geldi iyikide evde yaptırmışım kendinizi daha rahat hissediyorsunuz 3 gün banyo yaptırın dedi sabunlu suya oturtun dedi öylede yaptık bugün beşinci gün iyi çok şükür tabi ipnenin etkisi geçince 4 5 saat ağladı çok ama krem verdi çok iyi geldi