pinar5595 15.gunde doktor kontrolune gitmediniz mi doktorunuz der kilo alimi ve sarilik durumuna bakarak mamayi bile biraktirabilir hatta. Suan emme refleks olarak yaptigi bir davranis illa ac diye dusunmeyin. Gunluk 4-5 cisli bez aliyorsaniz doyuyordur. Uyandirmada gucluk cekmeniz sariliktan olabilir sarilik uyku yapiyor. Sik sik emzirin ne zaman isterse emzirin sizi emdikce sutunuz de articaktir. Bol su icin ten tene temas ederek emzirin sadece gogsunuzu vermeyin bunlar da sut uretimini tetikler. Mama ve doyma isini doktoruza danisarak karar verin. Cektiginizde sut geliyorsa sutunuz vardir zaten endise etmeyin, strese girmeyin. Hayirli ugurlu olsun saglicakla buyutun.