Asel_sahra 1ana1bebe indirince gorevcim olarakmi geciyo ucretlimi acaba. Faturaya yansirmi indirince:)
zeyzey77 [silindi] denebunu sitesi gibi aynı canım. Form dolduruyorsun anket . Her ay çıkmıyor ama arada kutu çıkıyor anne ve bebekler için kutular ücretsiz geliyor. Bir de içinde ne olduğunu yazmıyorlar gelince sürpriz oluyor içinde ki
Gulcannp zeyzey77 canim merhaba :) peki kutu tanimlaninca bildirim geliyor mu siteye surekli giris yaparak mi kontrol ediliyor 🤗
[silindi] zeyzey77 size kaç kere çıktı yazdıktan sonra siz hemen üye oldum çok seviyorum böyle ürünler gönderen siteleri 🙈denebunu dışında başka bildiğim yoktu ondada bir kez geldi sadece başka bildiginiz site varmı ?
Duygusuz zeyzey77 ben buna da üye oldum ama hiç bişey cıkmadı bişey yapmamıza gerek var mı. Bir de kadınlar bilir sitesi var ona da üye olun gecen ay bana geldi
zeyzey77 Duygusuz anketleri takip et sürekli bana da bir sefer çıktı her ay kutu açılmıyor. En son mart ayında açıldı. Kadınlar bilir sitesinde 2 sene önce ped geldi bir daha da bir şey gelmedi bana