Oglum 83 gunluk. Dogdugu gunden beri surekli agliyor. Ya uyuyor ya agliyor. Bide uykulari cok cok kisa hala. 2 ay 10 gunden sonra yavas yavas aglamasi gelince bi sekilde oyalamaya basladik ( onceden hic oyalayamiyorduk) bi aksam oyle morarak agladiki doktora gittik kolik dedi. Yanliz benim oglum belli saatlerde degil gun icinde genel olarak agliyo. Bide acaba inek sut alerjisimi dedim kendi kendime oyuzden kestim butun sut urunlerini tuketmiyorum. Ya buyudugu icin yada sut urunlerini kestigim icinmi bilmiyorum oyle morarak nadiren agliyor artik. Ama Karni tok ,alti temiz ,kucagimiza aliyoruz, evin isisi iyi hersey tamam yinede agliyor. Arabayla susarmi acaba diyoruz arabada da agliyor. Buzuki orhanin muzigiyle bazen durdurabikiyoruz. Smdi sorum su oglum belli saatlerde degil genel olarak agliyo yinede kolik mi? Bebegi cok aglayan anneler lutfen bisey soyleyin artik psikolojim bozuldu agliyorum surekli