Merhaba kızlar,
Bütün instamomların ve çevremde kullananların öve öve bitiremediği bu kolluklardan almak istiyorum fakat biraz pahalı olduğu için kararsızım. Antalya’da yaşadığım için şart oldu Malum sıcaklarda bastırdı hergün havuz deniz olacak bebeyi oyalamak için. Trendyoldan, decathlondan diğer markalara biraz baktım ama hemen hepsinde, kafası sıyun içine giriyor, su yutuyor, gerektiği kadar yukarda tutmuyor diye olumsuz yorumlar var. Sizin kullandığınız ve memnun olduğunuz daha uygun fiyatlı kolluk varmı? Ya da kullananlar bunu mu almalıyım? Bana biraz tavsiye verir misiniz? ❤️