KubrAyhanYigit <a href=“https://resimyukle.link/i/mevW6"><img src=“https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/iresim/mevW6.jpg” alt=“mevW6.jpg” border=“0” /></a> Bu haldeydi benim oğlumun
KubrAyhanYigit En büyük etkeni sıcak diye düşünüyorum bende. 1-2 aydır soba yanmıyor bizim evde de o zamandan beri düzelmeye başladı
Lalaland Alminamom saçma ama annem yaptı bebeğime pişiği 3-5 kere sürmeyle geçti. Bildiğimiz margarin 🧈 yağ
Nurdem0433 Alminamom aynısını yaşadım eczaneden bir karışım yaptırdı eşim hemen geçirdi eczanede çalışan adam emekli olmuş ne karıştırdı bilmiyorum ama çok iyi geldi egzama gibiydi sıcaktan olurdu banyo bile fayda etmiyordu anlıyorum sizi çok geçmiş olsun
Nurdem0433 Alminamom maalesef bilmiyorum ama eşiniz bebeğin resmiyle eczaneye gitse gösterse belki bir karışım hazırlarlar benim bebeğim o zamanlar 6 aylık falandı yapıyorlar bir deneyin bence
bebekhikayesi_1 Alminamom pişik o kadar uzun sürmüyor mantara dönmüş olabilir mi? Bizim başımıza geldi eğer öyle oldu ise %40 çinkooksit içeren oksizing krem+zalain krem önerdi doktorumuz hatta bizimki baya geniş bi alana yayılmıştı 14günde tamamen iyileşti.