Sfk55 normalde 9.ay aşısı zorunlu değil kampanya aşısı olarak geçiyo. Bilmiyorum belki şimdi zorunlu yapmış olabilirler. Geçen sene aradıklarında eğer yaptırmak isterseniz aşıya gelmeden 10 gün önce akına başlatın reaksiyon olursa hastanede yaptırmalısınız demişlerdi ama ben yaşında yaptırdım aşısını