Alptekinyusuf Merhaba anneler benim dondurucudakı sütler de koku var ve bebegim içmek istemiyor ne yapabilirim vanilya şurubu kullananlar oluyormus mamalar için süt içinde kullananda oldumu acaba lütfen yardımcı olun 🙏🏻
Yamikoo Alptekinyusuf şimdi çıkardım Birtane çok fazla ama asla içmk istemyr gne şansımı dencm ağır metalik bir koku var tadında öyle sanki 🙄
Zynpyln Alptekinyusuf bende aynı sıkıntıyı yaşadım lipazm adında bir enzim var oyüzden oluyormuş dondurulup çözdüğünde yıkıma uğrayıp koku bırakıyormuş süt bozulmamış aslındafakat bazı bebekler içmiyor bnmkide içmedi 😔
Alptekinyusuf spaceship bende oyle yapıyorum ama bırıkmış sütümde cok tarihleri yaklaşıyor ne yapıcagımı bilmiyorum
[silindi] Ben doktoruma sorduğumda teorikte 3 ay ama 6 ayda saklanabilir demişti o yüzden bekletmeye karar verdim. 3 aylık süresi doldu çünkü, denemek için birini çözdürüp kontrol ettim bir koku yoktu. Neden oluşmuş acaba
Alptekinyusuf [silindi] bilmiyorum yediklerime mi acaba diye düşünmeye başladım sogan sut yapar dediler hep yedim acaba ondan mı oldu dıyorum vanilya şurubu mu alsam diye düşünüyorum
Mirosunannesi Alptekinyusuf geneldü buzlukta sütler için varsa ayrı raf yapın diyor ama benim buzluğumda doluydu inşallah koku oluşmamıştır ya hiç dikkat etmedim 😮💨
Alptekinyusuf Mirosunannesi ben az once doktora sorarak vanilya aroma verici buldum onunla verdim içti oyle sorun yaşarsanız aklınızda bulunsun
Minis Bozulmasından değil sütün beklediği için ürettiği bir enzim varmış o yuzden kokuyormuş diye anlattılar burda. Benim dolaptaki sütlerim de öyle olmuştu kızım da içmedi çöp oldu
Yaseminalsan Yamikoo instagramda annesütüdoktoru hesabına bakabilirsiniz doktor hanım açıklamış bu konuyu lipaz oyuyormuş sütte donup çözülünce
Alptekinyusuf Yamikoo marketten kuzum 150 ml e xaykaşıgından az hatta cay kaşıgı İn ucu kadar koy dediler bebegin içmesine göre az bişi arttırırsın ben oyle yaptım cay kasıgı dolusu degilde biraz eksigi koydum ıluttım içti çok şükür
Alptekinyusuf Yaseminalsan evet bende netten okudum onerdıgınız doktoru da dinli em teşekkür ederim 🙏🏻