MERAL58 hersey zararli.. kullandigimiz bebek sapmuani bile cunku ben baya araştırmistim bu konuda eger bir sabun goz yakmiyorsa onda kimyasal vardir.. mesela johnson & johnson urunleri kanser yaoiyor. Bilmeden kizima ilk penaten markasını almıştım arkadasinda mesela johnson & johnson yazar bunlarin inernetten arastirin mesela 128 milyon dolarlik dava acmis kadin bebek pudrasi icin rahim kanseri olmus ve kazanmis. 60 70 binden fazla kisi dava acti bu adama. Hepsi de kazanıyor arastirdiktan sonra johnson &johnson olan butun urunleri cope attim asla sokmuyorum evime de. Dis jeli yerine yesil sogan verdim kizimin eline beyaz tarafini kemirir dururdu agrisini acisini alirdi 1 yasinda halada veririm halada cok sever. Dogal yollardan cok iyi acisini agrisini alacak seyler var karanfil vs gibi bunlarla karisim yapabilirsiniz inernetten arastirin. Kizima ilac yerine mesela udi hindi yagi veriyorum Peygamber efendimiz (s.a.v) bu yag uzerine hadisleri bile var. “Udi hindi yagi varken cocuklariniza neden eziyet ediyorsunuz diye sormus” kizima 2 3 gunde bir 2 damla veririm. Hastalandigi zaman ayak topuklarina gogsune, sirtina surerim cidden aglamasi kesilir ve cok rahat uyur. Aslinda herseyin doğal yoldan cok guzel tedavileri var. Disi icinde kendiniz birseyler yapabilirsiniz. Bebeginize sağlık diliyorum umarım bütun omur boyu her annenin yavrusu saglikli bir sekilde büyür 🌸🌸