Dogum yapalı bugun tam 3 ay oldu bugun kahverengimsi leke gelmis adet gibi degil sanki sizde de oldu mu normal dogum yaptım bide adetse duzenli mi oluyor artık nasıl oluyor bilgi verirseniz sevinirim bebegim hava degiisminden dolayı grip oldu burun akıntısı oksuruk ateş vardı bugün de su bardagından boşanırcasına kusuyor sütü bununla bir igisi varmıdır kusması doktora gittik ama doktor bana grıp icin gelme bu virüsle diyip gonderdi ilac da vermedi bebegim 3 aylık 🙄 sadece anne sütü aliyor