Kızlar kızım 2,5 aylık atak haftasında emmek istemedi zar zor bir şekilde emzirdim en çok da ayakta ama şimdi kızım ayakta emmeye alıştı oturduğum an kesinlikle emmek istemiyor bu hep böyle mi gider yoksa algıları açıldıkça düzelir mi? (Şikayet etmiyorum çok şükür bir şekilde emziriyorum)