Arafinannesi Kızlar hayırlı günler oğlumun 2 gün önce ateşi 38 dereceye çıktı en fazla dün iyiydi şükür ama böyle kafasında benek benek kızarıklıklar var tarif edebildim mi bilmiyorum ama dünden beri var.. https://resimyukle.link/i/m9fFX
Bernauslu Arafinannesi bizimde başımıza geldi bu ay. Ateşimiz 41 e cıktı ve düştüğünde bu şekildeydi vücudu başı. Doktor 6. Hastalık olabilir dedi. Sonra geçti kendiliğinden.
Arafinannesi Reyna aa evet araştırdım çok uyuyor olabilir nerden kaptı ki acaba çok dışarıda çıkarmıyorum..Hijyenine de çok önem veriyorum..🤷🏻♀️
Arafinannesi Bernauslu çok geçmiş olsun 41 çok yüksek ya olabilir evet 6.hastalikta öyleymiş ateş düştükten sonra döküntü oluyormuş..