Mom82902 harley canım senin postu gördüm kontrol ettim yoktu sonradan sen bı yorumda aylık geliri 10000 yap demiştin öyle yaptım 2 saat sonra mail geldi bana da çıktı ilk defa çok mutlu oldum 😅 teşekkür ederim gülüm 🥰 <a href=“https://resimyukle.link/i/mci4j"><img src=“https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/iresim/mci4j.jpg” alt=“mci4j.jpg” border=“0” /></a>
Prens_annesi21 Mom82902 aynısı bana çıkmış o kremi gündüz bakım kremi 30 yaş üştü kullanılması lazım değil mi
Prens_annesi21 Muverrih aynen bana da yaşlanma bakım kremi yollamış loreal Paris revitalift gündüz bakım kremi ve yaşımıza da uygun değil diye düşünüyorum
Zeynepsevgi harley http://www.anneyimyolla.com/v6/?inviting=Z5OR9ZGNKT Aynı dene bunu gibi bir site daha bunada üye olun bu site orjinal boy gönderiyormus hem ben üye oldum birde burdan şansımı bi deneyim dedim 😂
ebrarin_annesi Muverrih yorum icin gonderiyolar canim zaten yorum yapinca 2 kutu cikti bana yorum yapmayinca tık yok