mrszng03 AA bu postu görünce bakayım dedim ilk defa bişey çıkmış bana çok şaşırdım 😅 teşekkür ederim çok merak ediyodum sayenizde görmüş oldum 😀
eda-hira44 harley banada çıktı bir sene sonra üstelik bir aydır hiç girip güncelleme falan da yapmadım varlığını bile unutmuştum 😃
Beyzaduru09 sevimlienerji ya şimdi mesaj geldii çıkmış 😂😂 mesajdan önce baktığımda yoktu yeni geldii cok sevindim😊
Muverrih harley Bana ciktida illa bu ürünlere yorum yapmak zorunda mıyız bebeğim 8 aylık yenidoğan bezi gönderiyorlar 🙈 yaşlanma karşıtı Krem filan napayım ben
Prens_annesi21 Muverrih aynen bana da yaşlanma bakım kremi yollamış loreal Paris revitalift gündüz bakım kremi ve yaşımıza da uygun değil diye düşünüyorum
ebrarin_annesi Muverrih yorum icin gonderiyolar canim zaten yorum yapinca 2 kutu cikti bana yorum yapmayinca tık yok
Laden harley en çok easyfishoil a sevindim. Bayağı büyük 30 tabletli gönderiyorlar. Her ay 140 lira veriyordum bu ay vermeyeceğim yuppi😁😁😁