Minanurboz Merhaba hanımlar, kızım 7 ay 20 günlük şuanda bir tanıdığım nöbet bekirtisi olduğunu söyledi bu kafama çok takılıyor yaşayan ve ya bilgisi olan hanımlar dönüş yaparsa çok mutlu olacağım düşünmekten kafayı yemek üzereyim.
Zuzuuu Minanurboz Nöbet haraketi ney ? Videoya çekip çocuk nörolojisine göstermeniz gerek doktor ona göre egg ister yol çizer burada biz ne desek boş içiniz rahat eder hiç olmadı.
89Kbr Nöbet belirtisi derken? Nöbetin birsürü çeşidi var;herkeste aynı olmayabilir. Titriyor mu? Kasılıyor mu? Gözlerbi yere sabit mi bakıyor?