HelloKitty
Bahane üretmeyi bırakın önce ❤️❤️ Yemesem veririm ama süt olsun diye yiyorum diyorsunuz, halbuki emzirirken kilo veren hem de sütü olan anneler var. İradesizliğinizin üstünü bebeğim için yiyip kilo alıyorum bahanesiyle örtmeyin, kendinize dürüst olun. Bir diyetisyene gidin, sütünüz azalmadan bitmeden sağlıklı bir şekilde kilo vermeniz için size yardımcı olur- tabi canınız yine bir şeyler çekecek ama yiyip yememek size kalmış, iş sizin iradenizde yani ❤️ Yoksa verirsiniz siz de kilonuzu merak etmeyin, ne eksiğiniz var. Hepimiz kilo alıyoruz hamileyken. 💐💐 Anne olmak zor iş.. Hiç üzülüp moralinizi bozmayın, elbette vereceksiniz zamanla ❤️