Kızlar ek gıdaya başladık ama bizimki bir türlü sevemedi yediremiyorum hic bisey tadimlari hiç sevmedi zaten başka şeyler yapıyorum onlarida yemiyo en fazla bir çay kaşığı anca oda tadına bakıyo sadece bizim gibi olan arkadaslarimiz var mı sizler neler yediriyosunuz