spaceship surass hiç yanlış yönlendirmek istemem, şöyle yapabilirsiniz eğer birden fazla ürün alacaksanız farklı bedenlerden alıp deneyin 😊 ufak olanları daha sık giydirirsiniz. Sevgiler
Momndssd surass canım ben bebeğim doğmadan aldığım takımları hep 2-4 aldım 1 aylık olduğunda 4-6 aldım şu an 3 aylık ve 4-6 olanların üstü olmuyor
surass Momndssd ben bugün hm den 2-4, ebebekten 6, lc waikikiden 3 6 aldım. Karma bişey oldu bakalım nasıl olucak bedenleri 😂