Frauz
Arkadaki klimayı tamamen kapatın. Öndeki klima ızgaralarını da yukarıya kaldırın, öyle yaparsanız soğuk hava yukarıdan arabaya dağılır, içeriyi serinletir, direkt üstünüze gelmesine gerek yok. Yavaş gideceğiniz yerlerde camları açar havalandırırsınız. Bir de içeriyi çok fazla soğuk yapmayın, size göre eh işte olsun yani terletmeyecek minimum ısıda olursa dışarıya birden sıcağa çıkmış da olmazsınız. ❤️❤️