annekuzusuuuu Kızlar oğlumun üst yan dişleri kabarmış ama daha çıkacak gibi değil 3 gündür ateşi var inip çıkan ateş doktora gotursem mi enfeksiyon falan mi var acaba yoksa dişten mi 38 oluyor müdahale etmesem dahada yükselecek
Damla29 annekuzusuuuu bizim 2 gün sürdü 3.gün indi 38.1 di en yüksek 1 hafta sonrada patlattı dişlerini üst yan dişlerini önler cıkmadan onlar cıktı galiba dişler oraya yerleşti ondan oldu ateş
asz annekuzusuuuu canım bizim diş ateşi 3 gün sürüyordu.özellikle kafa ve koltuk altında bi düşüp bi çıkan ateş halinde seyrediyordu.başka hiç bi yerinde ateş olmazdı.sadece kafa ve koltuk altı.hiç doktora götürmedim.bez ıslatıp koydum sık sık ateş çıkınca.(tabii sürekli kontrol ediyordum kaç derece diye)şurup bile kullanmadık.
Tortilla annekuzusuuuu bu ara salgın var aklınızda bulunsun bende dıs sandım ıkı gun goturmedm enfeksıyın cıktı. Baska belırtı varmı