zeynepduha Malum havalar çok sıcak ama akşama doğru da serinliyor bebeğime ne giydireceğimi şaşırdım evde sadece zıbın ve çorapla bıraksam olur mu?
ketcapli_lahmacun zeynepduha gündüzleri zıbınla durabilir akşamları da bi kat daha giydirebilirsin bence
Sevtap2020 zeynepduha gündüz sıcaksa zıbın akşam tulum geçirin üzerine ayaklı çorap ilk aylarda hava şartları uygunsa giydirilmemesi bebekler için çok iyi oluyor duyuları için
Sevdamavi zeynepduha ben gündüz şort zıbınla akşam da ince pijama ile kısa kollu zıbınla yatırıyorum ayaklarına hep babet corap giydiriyorum ince
yagizinannisi zeynepduha bizde tam 2 aylık olduk bursadayız ama kısa kol giydirmeye korkuyorum hala ya üşür die