Aslan-123 valla canım ne kadar doğru bilmiyorum ama ben hep aşıyı gitmeden yarım saat önce calpol veriyorum kızıma.bizde geçen hafta olduk 6 ay aşısını ateş falan olmadı Allah’a şükür. hatta hiç bir aşısında ateşlenme yaşamadık bu sayede.aşıdan yarım saat önce bir kez calpol veriyorum bir daha vermiyorum hiç