Merhaba ben oldum doktoruma sordummbir kaç doktorla daha görüştüm hepsi olabilirsiniz dedi. Biontech oldum salı günü bana hiç yan etki yapmadı çok az kolum ağrıdı o gece o kadar. Belki de yapmıştır bilemiyorum çünkü eşim rahatsızdı kızım uykusuz bir çocuk aşı olduğum günün gecesi hiç uyumadım sabah 9 a kadar 😄 o yüzden aşıyı anlamaya bile olmadı. Bana sıra gelmedi kendimi dinlemeye desem daha doğru. 🤣 doktorum normal emzirmenize devam edin sağıp atmaya gerek yok dedi birde 👍🏻