Kevsertaner bebeğinizin kilosu iyiyse o acıktıkca verebilirsiniz. Doyduğu kadar yer. İlla 60-70 yiyecek die bişi yok. Benim kızım hep mamayla beslendi. İlk 2 ay 45-60cc aradı yiyordu. Şimdi 4 aylık 90cc yiyor. Doktorumuz şunu dedi “ acıktığında kendi ağlar , doyduğunda ise zorlama cocugu obez yapmana gerek yok, bırak doyduğu kadar yesin”
bi mamayı 1 saat içebilir. 1 saaten sonra tadı ekşidiği için içilmiyor. Zaten mama kutularında da yazıyor. Sizde ilk yaptığınız zaman mamayı bi için. Sonra ara ara deneyin tadını anlarsınız ne demek istediğimi😊 en fazla 1 saat tutabilirsiniz