Ikiz bebeklerimin bir sürü 1-2 seferlik giydiği tulum takımlar vs var kizlar simdi olmuyor evde de genelde abimizin kucuklerini giydirdim. Hicbiri olmuyor tertemiz cevremde de verecel kimse yok acaba 2 .el uygulamalarinda satsam satılabilir mi alan olur mu sizce?