Bebeğim 5. Ayını doldurdu gündüz çok rahat ama gece çok huzursuz uykusunda hep tepiniyor çok hareket ediyor ağlama yok sadece kıvranır gibi bugün doktora sordum gaz artik olmaz ilk 3 ay olur dedi dişleri de çıktı dedim ondan olabilir dedi peki bu dişler den gece uyuyamicak mi hep oğlum sizin çocuklar diş döneminde uykularında nasıldı arkadaşlar