Sefaserpil Genelde sizin ve çocuğunuz çamaşırlar kac derecede yikiyorsunuz yüksek atınca yiprnma vs olutor ya diyolar
Minikkbebek Sefaserpil ben 60 da yikiyorum hep yipranma hic olmadi sadece bi tulumu vardi cok sevdigim onu cok giydirdim diye çıt çıti koptu ama hep 60 da yikarim
Mrv38 Beyazları 60 da ön yıkama yaparak yıkıyorum kızımınkinide aynı şekil renkli ve siyahları 40 da devir yüksek olursa yıpranıyor çamaşırlar benim makina 1000 devirli ben 800 e ayarlıyorum hep