AbsXxxl Bebeğim de b12 eksikliği çıktı dodex verdi doktor dört damla bebeğe geri kalanı banaymış. Kullanan var mı ?
Omom AbsXxxl anladım. Benim oğlumun da eksik çıktı , ben ona sprey kullanıyorum ama sizinki çok küçükmüş ondan farklı tedavi verdi herhalde. Geçmiş olsun
Ozbek42 Bende dodex kullandım ama 1 ampül olarak içirdim haftada 1 tane.. fazlası idrarla atılıyor zaten
Miniknur AbsXxxl allah allah bir sorun görmeden normalde almıyorlar 8-9 aya kadar. Durduk yere alan ilk defa duydum. Bizim de şikayetimiz vardı öyle kan almışlardı 3 aylıkken :/ b 12 biraz eksik demişti. Multivitamin vermişti o kadar