Yigitkerimsmom sen nasıl giyiniyorsan o da öle giyinsin,ceyranda kalmayın sizde bebeğinizde,bi zahmet evdekilerde dikkar etsin:) ben yazın doğum yaptım,içine delikli ince askılı zıbın üzerine kısa kollu zıbın ayağına çorap giydiriyordum uyurkende müslin yeterli,çocuklar cok sıcağı sevmez canım üşümez korkma,ensesi ve gögsu sıcaksa sıkıntı yok