PervinY GizemElf Yumurtlama gününe denk gelmişti bı kere ertes72 kullandım hamile kalmadım ve hiç bir yan etki de yaşamadım adetlerim hala düzenli. Yarım saat içinde içmiştim.
Cldln GizemElf ella kullanıp hamile kaldım maalesef doğurganlık dönemine denk gelmişti ve 24 saat dolmada ilacı kullanmıştım.
zeyzey77 GizemElf ne kadar çabuk içersen o kadar iyi üzerinde 72 saat diyor ama yumurtlama gününe denk gelirse 72 saat geçmeden spermler yumurta ile buluşup döllenme gerçekleşir . Bu şekilde hamile kalan çok var.
GizemElf Tugba5252 dün 22 gibi oldu kızımın uyanmasını bekliyorum gidip almak için yumurtlamam da herhangi bir sorun yaşamam değil mi diğer aylarda?
Minikkurabiye ikikalpbiranne bir hafta değil canım 6 saat sütünü sağıp dökücejsin 6 saatin sonunda emzireceksin
ikikalpbiranne Minikkurabiye bilmiyorum kuzum. Ben kaza olduğunda araştırmıştım emziremediğimi görünce spiral taktırdım. O da acil korunma yöntemiymiş
Minikkurabiye ikikalpbiranne ben de bi kaç gün önce kullanmıştım canım. Sprial bende çok kanama yaptırmıştı . Şu an kadın doğum doktoru cezarette diye bi ilaç verdi her akşam 8 de onu kullanıyorum
Tugba5252 GizemElf tutar kuzum merak etme cunku spermin yumurtalarina ulsmasi iki uc gun suruyor sen ilacini aldn icin rahat olsun
Byzthan Bende adet gecikmesi yaptı ella bu sabah test yaptım adetim gecikince negatif ne kadar gecikme yapr acaba