Dün gece dörtten Beri on dakka uyudu uyandi ne emiyor doğru düzgün ne yatıyor ne rahat duruyor kucak kucak kucak alıyorum seviyorum konuşuyorum ama inanın artık omuzlarım tutmuyor evladımı çok seviyorum ama bazen gerçekten zorlanıyorum besige bıraktığım gibi feryat figan ediyor uyumuyor on dakka uyuyor yine uyanıyor agliyor gün geçtikçe düzelir diyodum dahada zorluyor