Gizem9565 47 günlük bebegim 2 bucuk 3 saatte 60 cc anne sütü yada mama içiyor fazlasını almıyor bazen bunu alırken bile zorlanıyor cıkarıyor burdan okuduğum kadarıyla bu miktar çok az herkes 90cc veriyor acaba bebegim doymuyor mu büyümez mi
Kubrik5734 Gizem9565 herkesin bebegiyle kendi bebegini kiyaslama. Demekki doyuyorki fazlasini almiyor bukdr endiselenmeni gerektirecek bir durum yok
Balkizlarim Gizem9565 her bebek bir degil annesi ve güzel 60 ml illa 90 olmasin demekki doyuyor ve buyur neden büyümesin 💜🥰
Ogulcan Gizem9565 canımmm hayır herkesin bebeği bir değil kimsenin bebeği ile koyaslayıp fazla mama vermeye yada kendini strese sokma o dönemlerde benim oğlumda az içiyordu bak şuanda 8.5 aylık 180 cc mama içiyor önemli olan bebeğinin gelişimi sağlığı
Gizem9565 Balkizlarim ya 3 saatte öyle içiyo az geliyo burdan okuyom 90 100 veren var doymıyo sanıyom gaz sancısı olunca daha az içiyo şaşırdım kaldım, 😥
Balkizlarim Gizem9565 buraya gore bakma canim bence doktorunuza soyleyin her hangi bir farklılık görüyorsan gazini cikartip tekrardan deneyin gazi varken almaz 3 saatte normal her cocuk bir degil icmesi ile anlasilmaz o o yuzden buraya gore takilma doymasa icer aham saham cok mu agliyor ictikten sonra 💜🤗
Alpingo Gizem9565 ben 2.2.5 saatte bi 60 verirdim öncesinde emzirirdim iki gögsumu sonra mama verirdim ben hep eds yöntemiyle verdim mamayı,sana da tavsiye ederim birde solgarın vitaminş var onu kullan
AylinYalin benim oglumda cok az iciyordu ama her bebek farkli suan 19 ayligiz ve 150-180 cc iciyor bazende 80 cc 🤷🏽♀️
Derencikk Gizem9565 benim kızımda öyle hatta 2 aylık olacak. Yani onu bile zar zor 2 saatte yediriyorum sinirlerim alt üst oluyor
Utkucan Gizem9565 çocuk gayet normal içiyormuş doyuyordur zaten 60 ml çok yeterli 47 gün için sen sakın çocuğu zorlama içmeye midesini mi patlatacaksın çıkarmasıda yenidoğan reflüsündendir besledikten sonra kucağında 15 dakika dik olarak tut yatırma hemen
Gzdzeynep Gizem9565 tabiki de büyür siz telaş yapmayın doyuyordur bebeğiniz. Benim kızım da mama içeceği zaman 60 içerdi bir iki aylıkken zamanla zaten mama bitince ağlayınca anlarsınız doymadıgını.