hanasil Bebeğim bugün 4 aylık oldu dün birşey yoktu sabah uyandığında böyle kırmızı benekler çıktığını farkettim ama kabartı yok kırmızı ben şeklinde sizce bunlar nedir?
leynanin_pembemantosuu hanasil tabiki doktors götürmenizde fayda var ama dirsekteki özellikle sivri sinrk ısırığına benziyor benide çok ısırırlar kanım A+ hep böyle yavyan şekilde kırmızı oluyor kaşırsam kabarıyor
hanasil Kubrik5734 yaa pislik sinek o zaman birtek yavrumu ısırmış demekki havalar ısınınca sivri sinekler çıkmaya başlamış 😒 benim aklımada geldi aslında ama sinek olsa bi kabarıklık olur diye düşünmüştüm
Kubrik5734 hanasil hyr cnm sivri isirigi gbi bu eczaneden bebekler icin olan sprey tatzi gbi brsey vardi isiriktsn snrs ustune surulmesi icin onu alip kullanabilirsn kasirsan huysuzlanir bebegn
hanasil Kubrik5734 temiz içerikli bi sprey araştırayım trukid markalı bi sinek koruyucu losyon var biraz pahalı ama napıyım şimdiden ısırmaya başladılarsa bütün yaz çekilmez
hanasil leynanin_pembemantosuu 4.ay kontrolü için bu hafta götürecektim o zaman soracağım benim bebeğiminde kan grubu A+
Kubrik5734 hanasil cnm adini ne soylersem yalan olur hatrlamiyirum gervekten sivriler icin fise takilan elektronik spreyler vsr bn gecen haz hep ondan kullandim bebegin kuxukse ayni oda icine tak ama bebegini uzak tut hic sivri olmaz
Pamukhanim hanasil böcek isirigina benziyo. But pire sinek böcek herşey olabilir. En güzeli acile bı goturun içiniz rahat etsin