Kızlar günaydın bebeğim 9 aylık son bir haftadır herşeye ağlıyor asla yalnız kalmıyor mama sandalyesinde max 5 dk oturuyor oturup oyuncaklarıyla 5 dk oynayıp sonra ağlıyor sürekli kucak istiyor daha dişte çıkarmadık ama artık tükendim gece saat başı ağlayarak uyanmalar akşam uykuya dalamamalar sabahları beş buçukta uyanır olduk var mı böyle durumda olan? Sizce diş kaynaklı mıdır?