Hanımlar bebeğim 7 aylık pazartesi günü sünnet ettirdik cok sukur iyileşti sayılır ama bugun cok fazla kaka yapmıs ve pipisine bulaşmış silmeye çalıştım ama dikişlerin arasına girmiş ne yapmam lazım korkuyorjm mikrop kapmasından banyo yaptırsam nasıl olur?