Lsyg Nurs2709 Sinovac oldum canım dün kolum ve başım çok ağırdı bi halsizlik vardı üstümde halen daha başım sersem 😥 bebeğimide 2 saat sonra falan emzirdim bebeğimde herhangi birşey yok
Elv_18 Biontech oldum 2 gün evvel. Kol ağrısı ve biraz sersemlik yaptı. Dinlenince geçti .onun dışında bir sorun yaşamadım
Elv_18 Nurs2709 evet emziriyorum.aşıyı olup eve gelene kadar 1 saat kadar zaman geçti zaten . hemen emzirdim .çok şükür bir yan etki olmadı bebeğimde.
Ozguur Nurs2709 sağlık çalışanıyım tek sinovac vardı o zaman 2 doz sinovac oldum, baş ağrısı yaptı sadece. 3. Doz hakkımız gelirse biontech olucam. ( aktif emziriyorum, bebeğimde yan etki huzursuzluk vs olmadı)
Ozzlemm34 Nurs2709 3 hafta once biontech oldum hafif kol agrisi disinda bir yan etki olmadi emziriyorum
Lina34 Pazartesi günü bende olcam biontech ama bebeğim için korkuyorum bir sıkıntı olurmu hemen emzirebilcekmiyim 3 aylık bebeğim 🙄