Aselduru88 Sabahlari napiyorsunuz bebekler lerin karnı doyup altı temizlendikten sonra kızım 10 aylık 7de uyanıyor bidaha uyuyana kadar çok verimsiz geçiyor vaktimiz siz neler yapıyorsunuz 😐
Mommysharkdoodoodoodoo Aselduru88 😁 kahve içiyorum valla hiçbir şey yapmıyorum yine iyi 7de kalkıyor benimki en geç 6.30
ikraninannesiii Aselduru88 biz 1 aylık olduk gece 3 ten sabah altıya kadar yatmadık suan cok sukur uyuyor
Dilekdefne21 Aselduru88 uyanmadan emziriyorum bu şekilde uyuduğu için uyku geçişi daha iyi oluyor altinida degistiriyorum yatırıyorum
Busramaden Aselduru88 anneaneyı dedeyı arıyoruz her sabah goruntulu 😂 bız aramazsak onlar arıyo neden aramadınız dıye 😂
Gugukkkkkk Mommysharkdoodoodoodoo bizde 5 de uyanıyoruz kafamı taşıyamıyorum. Bir haftadır alışkanlık mı yaptı anlamadım
Laviniaa Mommysharkdoodoodoodoo bizimki ilk defa bu sabah 6 da uyandı hep 9 a kadar uyurdu şuan annanesi zorla kahvaltı yaptırmaya çalışıyo 😆
aylaamayorgun Mommysharkdoodoodoodoo Aselduru88 3 aylık olmak üzere doğduğundan beri sabah 5 de ictima var evde 😂 kahve içmek lüks 😂
Mommysharkdoodoodoodoo Aselduru88 güneş ışığı ucundan görünse kalkıyorlar 😁 26 aydır aynı rutin ben alıştım artık bir kere uyanmadı da uyanmıştım 8e kadar uyuyunca çok şaşırmıştım 😂 oturdum yine kahve içtim bekledim uyanmasını
Daphnemom Benim kız da 6.30da uyandı memeye sarılıp duruyo şuan birazdan hadi oyun dicek o uyuyana kadar ben kilit 6 ay 22 günlük. Bi de sırıtıyo uyanır uyanmaz 😁😁
sunset01 aaa yalnız değilmişiz. Bizde öyle her sabah görüntülü bir sohbet sonra ev turu arkasına tekrar yatış 🥳 algısı kapasitesi çok açıksa eğer site etrafında bebek arabasında güzel bir yürüyüş yapıyoruz sonra duş ve yatış 🤩
Busramaden sunset01 bız dusumuzu aksamdan alıyoruz gazlı bı bebektı oyle alıstı sımdı dus almadan gece uykusuna gecmıyo ☺️
Durukusunannesii Aselduru88 7 aylığız 7 ye 10 kala ayaktayız 😂😂 çok yoruldum uyanıyo mama yiyio 1 saat oyalanıyo sonra uyuyo olan benim uykuma oluyo bende smdi uyutup kahve iççem 😊
Mommysharkdoodoodoodoo Gugukkkkkk 😁 umarım alışkanlık olmaz 26 aydır bizimki böyle ama erken yatıyor erken kalkıyor öğlen 3-4 saat de uyur o yüzden yetiyor öğle uykusunu kesince düzelecek diye düşünüyorum ben
Egeligif 6-7 arası muhakkak kalkıp kakamizi yapıp uyanıyoruz 1 saat oyala emzir alt değiştir sonra gene yatıyor . Rutin oldu gece emmesini de bıraktı deliksiz 7 saat uyuyor . Haliyle bende onunla uyuyunca sorun kalmıyor tabi uyuyabilirsam😅
Ipek20200306 Uykusu var belli emiyor ama yatmaya devam değil sallıyorum yok hadi kalk diyor odadan cikartiyor🤦🏻♀️