Esen_93 Musam buyuk ihtimalle gazi var annesi. Benim kizim ilk 5 ay gazdan hic uyumadi. Gerci 5 aydan sonra da bitmedi gazi ama daha iyiydi gene.
Ogulcan Musam gazdan da olabilir canım yatırınca ağlıyor mu yada elini karnında gezdirdiğinde kasıyormu kendini
Kubrik5734 Musam cnm kaka sikintisi cekiyor olabilir gecen gun benim kizimda ayni sey oldu o gun kska yapmadi ertesi gun doktor onerisiyle fitil verdim kaka yapti rahatladi snraki gece uyudu
Ogulcan Musam gazı var ozaman canım doktorunuz bağırsak düzenleyici var onun la birlikte gaz ilacı verir canım