alisileedis olur mu hiç öyle şey, bir insana annesinden daha iyi kim bakabilir, kim o şefkati verebilir? Bunu baba bile veremezken kim verebilir? Lütfen böyle düşünme, boynu bükük bırakma yavrunu.. Allah büyük, bu dertler de geçicek, güzel günler gelecek. Anne olarak senin metanetli olman lazım. Sen doğumdan beri bunlarla uğraştığın için, lohusalıktan dolayı böyle hislere kapılmış durumdasın ve seni anlıyorum benim bebeklerim de erken doğdukları için yoğunbakımda kalmıştı, nasıl bir his olduğunu, nasıl çaresiz kaldığını anca senin benim gibi analar bilir, hisseder. Ancak buna kapılıp kendini kaybetme lüksün yok maalesef, o yavrunun şuan en çok ama en çok sana ihtiyacı var. Gerekiyorsa psikolojik destek al, ki almalısın, yavruna sahip çık