alisileedis kuzum ilk önce sakinleş sana bişi anlatıcam aynı yasadıklarını yasadı eşimin teyzesi 1 hafta evdeyse 15 gün hastanede yattı oda öyle sondayla besledi yemedi çocuk ama hızlı büyüdükleri için hemen toparladı suan 2 yasında koşturup duruyor baş edemiyor :) bu geçici bi durum suan o bağısıklığını güçlendirmeye kendisini toparlamaya çalısıyor bunu sen hem fiziklsel temas hem duygusal temas olsun hem yardımınla çabuk atlatıcak kokunu sesini ayırma bebeişinin yanından hiç bak su 2 3 ay çabucak geçer toparlar sonra bi bakmıssın sana gülüveriyor bütün yorguluğunu alır senin azcık büyüsün ,ki sana bişi diyim emziremedim diye üzülme bide benimde 11günde bazı streslerimden dolayı gitti mamayla besledim tospa gibi oldu yasıtlarından önde gelişimi ☺️ Bunlar hasta olmadan büyümüyor meleğim ishali kabızı alerjisi benimkide alerjili kanlı kaka yapıyordu barsağı kanıyor yani içerden bildiğin ama geçti geçicek Allah sağlık sıhhat ve uzun ömürler versin bebişine sanada evladın büyüyüp bol bol boynuna atlamalar nasip etsin 😊