Bebeğim 9,5 aylık. Hala yüzüstü dönüp uyandırır kendini. Hayır anacım, sabahları tekerlek gibi oradan oraya yuvarlanıyorsun. Gece de uyanınca yatsana geri dönüp. Cık, illa ben poposuna dokunup yatırıcam onu tekrar 😄
Benimki son bir aydır yapıyor ama. Muhtemelen ayrılık kaygıları başlıyor. Sürekli beni kontrol ediyor gece uyanıp.
Yuvarlanmayı yeni öğrenmişse bu heyecanı geçene kadar yapıp durur bunu, uyku eğitiminin işe yarayacağını sanmam. Birkaç zaman gecelerimiz bu şekilde geçecek maalesef