prensler_-_ benim bebeğim temmuzda doğdu,hatayda yaşıyormusun cok sıcktır,sen bunalmıyormusun pencere açmadan? Sen nSılsan bebeğinde öle dursun,zıbın giydir eğer cok küçükse ayağınada şorap üstüne müslin yeterr erkek cocuk hele sıcağı hiç sevmez hasta olur terden allah korusun,ben terden cok korkuyorum üşüsün bişi olmaz ama terlemesin,biz ankarada yaşıyoruz oğlum ince bi tulumla yTıyo üstü açık ayağı çıplak ama sıcacık..ensesine bak sürekli